söndag 3 augusti 2008

Sill och sambuca.

Igår hade jag sillmiddag med Lasse och Lollo. Jag tror att man måste dra dem i den ordningen. Inte Lollo och Lasse. Som alltid när man har middagar köper alla lite för många saker. Jag och Lollo storhandlade sill var och en för sig. Det slutade med dubbelt upp av senapssill och typ tio andra sorter. Plus en massa lax jag ville äta. Lasse stod (såklart) för Skåne Akvavit och ölet. Sedan drog vi ner till Noels på Skånegatan där hans vänner Adel och Mattias satt redan.
Lollo den stackarn har blivit lite halvmobbad på sistone. Jobbigt med rätt kul. Lasse är en jäkel på att retas.
Hans vänner var supertrevliga och jättekonstiga.

Jag ska bifoga bildbevis senare idag.

Jag har nattbadat så mycket så att det börjar bli löjigt. Men nu har jag och vattnet blivit ett med varandra.
ADJÖ VATTENSKRÄCK.

Nu ska jag underhålla Devi. Eller vice versa. Hon sitter ju trots allt mittemot.

Inga kommentarer: