söndag 7 december 2008

Lördagens Lydmar och berusade kyssar

Igår firade jag mormor som blev 80. Efter det åkte jag till Le Rouge där Hilda och Maria precis avslutat en middag trötta efter shopping på Konstfacks julmarknad. Vi drack champagne och drinkar gjorda på O.P. Sedan åkte vi till Lydmar och träffade vackra män och drack mer champagne. Vackra män lurade med oss till en klubb som blev till en fest med bara två och inatt drack jag drinkar och tittade på konst tills solen gick upp. Och jag vaknade i ett vitt rum bland travar av böcker helt utvilad. I ett rum med Tintin på tavlorna upptäckte jag hur inskränkt i min egen lilla värld jag blivit. Jag måste komma ut mer. Träffa folk som inte bara pratar "ad hoc", "usp", "tvåvägskommunikation" och annat man helt klart kan bli mer än galen på.

Främst av allt måste jag uppleva en till sådan här fantastisk natt.

Inga kommentarer: