onsdag 28 januari 2009

Att kontemplera i 40 grader under 90 minuter med huvudet mellan benen.

Bikram yoga är fantastiskt. Jag är helt såld. Ska försöka gå dit på söndag eller måndag igen. Nu har jag och Louise bokat resa till NYC. Vi åker den 10 april och kommer hem den 19 april. Fantastiskt med miljöombyte, träffa en massa snygga karlar som inte gör annat än hänger i mörka källare och lyssnar på mörk musik, granola, Brooklyn, nya LP:s från 1 ave, träffa Sofia Calle Lukas David, Schillers och äta en macka på Olives. Jag längtar.

Idag har jag haft lektioner med Saatchis killar. Det var roligt. Vi har fått en brief för Läkare utan Gränser. Ebba har börjat skissa på en zebra jag vill ha på armen. Kommer nog bli fint.

Idag lyssnar jag på Rufus Wainright och tänker alldeles, alldeles för mycket. Lyssnar på Imaginary Love och Tiergarten. Har precis skrivit klart en konceptbeskrivning inför morgondagens möte.

Nu: vem blir utröstad från Top Model?

Inga kommentarer: