tisdag 6 januari 2009

Sista natten.

Igår fyllde Petra 25 år och hon hade fest. Hon och Björn bor jättefint i Hägerstensåsen. Var skulle jag bo om jag flyttade utanför stan? Jag har inte den blekaste. Jag kom hem vid fyrasnåret. Och idag är den första dagen av min första vita vecka. Det känns jättebra. Imorgon börjar skolan igen med ARU. Så att jag kan bli en ansvarig reklamutgivare. eller allvarlig reklamutgivare, det kanske inte finns någon skillnad. Vi ska läsa oss trötta på marknadsrätt och annat livsviktigt hela januari.

Från det ena till det andra; imorgon ska jag tatuera mig! Jag har väntat i sex månader på den tiden. Jag har fått en skiss av Nille och det ser jättefint ut. Jag är lite spänd. Hoppas det går bra.

Nu ska jag återgå till serierna jag har sysselsatt mig med min sista lovdag.


Puss.

Inga kommentarer: