torsdag 10 juli 2008

En hemlig vän, kaffe och ett grönt fodral.

Nu borde jag klä på mig. Allting snurrar lite för mycket och jag skulle helst sova fyra timmar till. Eftersom inga bussar går måste jag promenera bort till Kaffebar. Det tar inte så lång tid.

Jag har en hemlig vän. Jag får mail av honom varje morgon. Då blir min dag lite roligare. Nästa vecka kommer han på semester och då kanske vi ska ta en öl. En hemlig öl på ett hemligt ställe. Han gillar hundar och har en mus i sin lägenhet som ligger utanför en ö.

Jag måste ha hjälp med att regga min hemsida, hjälp någon? Det blir lite bilder på datorfodralen jag stickat, lite färger, text och sånt och så en liten glugg där man kan skriva in sina mått. Känns sådär att göra det själv. Jag betalar givetvis.

Nu måste jag slänga på mig kläder och springa iväg för att möta O. Hoppas att han också är sen.

PS. Tack Linda och Maria för en fantastisk kväll igår. Varför tjuvar man inte fler cyklar, lyssnar på mer country, dricker mer Amarone och leker mer sanning eller konsekvens?

Inga kommentarer: