måndag 24 november 2008

Först kommer snön och sen glöggen.

Nu är jag tillbaka i skolan. Idag hade vi DDB på besök och fick en rolig brief som jag ska göra med G:son och Ormen. Det ska bli roligt. Efter skolan stack jag och tränade, men jag orkade bara springa fyra kilometer. Det sög. Jag går på någon slags detox och även fast jag fortfarande röker så känner jag mig lite vek.
Nu sitter jag i skolan med Mattias och Nick. Vi ska snart ut till Lidingö och spela in min röst för en film. Jag fick Spotify av Nick som jag roar mig med. Jag har typ lyssnat på Nas i flera timmar.

I veckan ska jag julpynta. Jag och Hakim ska köpa lite nytt pynt någon dag. Min mamma fyller år på fredag (jag kan inte skriva vad hon ska få eftersom hon läser det här), och mitt vin från Australian Wine Club kommer.
Det ska bli spännande att få smaka på det, speciellt det tasmanska röda som Patrick lovprisat. På fredag har även Delorean fest. Med egen korvgubbe och allt. På lördag ska jag till Jonatan på julstök och glögg, och på söndag till herr Orlic på en andra förstaglögg.

Man märker när julen är nära.

1 kommentar:

louise sa...

ska man verkligen träna när man detoxar?