fredag 21 november 2008

Världens finaste planka och lite annat.

Nu har Patrick och Rasmus tackat av oss. Jag har druckit vin och fått presenter på temat "tid". Vi fick bland annat världens finaste presentkort på planka. Det är lite av ett internt skämt. Jag och Adriane har nämligen letat väldigt länge efter ett ställe där man kan käka en schysst planka. Patrick visste var: Shakespeare Inn på Rehnsgatan i 113 50- området. Här är bilder. Givetvis bifogar jag även lite bilder på den här lila historien som aldrig känns omodern.


Bonjour, min sko, som jag brukar säga.



Här är världens finaste planka:



För er som är analfabeter kan jag helt kort förklara vad som står.
"Ticket value:
Ett stycke planka + Patrick eller Philip eller Patrick och Philip? Suck."

Rasmus är veggo så det här med planka känns ju lite ute för honom. Såvida han inte går igång på två grönsaker på en bädd av mos. Eller liknande.

Hepp.

Inga kommentarer: