torsdag 20 november 2008

Stålunionen flyttade visst till Indigo.

Sitter och lyssnar på lite Dilated People och skriver lite copy. Är äntligen på bra humör igen. Jag kände mig som en kvinna i klimakteriet tidigare idag eftersom jag svettades så mycket, eftersom jag för en vecka sedan lokaliserade en gammal vän: min sammetsjacka från RL som gömde sig längst bak i garderoben. Och jag satte på mig den och jag gick ut och jag svettades. Och jag önskar att jag aldrig hittat den.

Men, jag är likt George Costanza en sucker för sammet.

Igår var jag på Indigo med Hakim. Och Iván kom. Och Lollo kom. Och Felipe och Johnny the millionaire kom. Och Jonatan kom. Och vi gick.

Ölen smakade stål som en annan kvarleva från unionen, men jag träffade Millis och Lova på Peacock och David "The holy bible" Orlic en stund så Indigo var ändå himla trevligt på många sätt.

Min mail plingar som en besatt så nu får det här ta stopp.

Hej.

Inga kommentarer: